Tuesday, April 28, 2009

PrakTicAl TiMe

haih mggu ni dh mggu ke 4 praktikal kt sini..sini tuh name die majlis perbandaran manjung..mggu petama n kedua agak takot2 jgk la sbb bru je lg kan keje kt sini..pe org wat sume follow..best jgk la sbb staf2 kt jabatan ni sume baik2 blako..name jabatan nye jabatan sistem maklumat..so mmg dok depan pc pastu repair cpu...install itu ini..amik aduan..sume2 la dh rase wat..time keje aku kul 8-5..930-1030 kitorang brekpes then kul 1-2 lak lunch..mmg meriah gler idup di sini...gelak2 pastu wat keje skit2 tgk2 dh kul 5..waaaa sgt heaven la tp still rindu nak blaja lik..maklum la kalo blaja leh bgn lmbt..skip kelas pun xde hal...next post aku upload gmbr2 di opis..huhu

2 comments:

  1. erm...kalo aku ari2 bngun kol 11/12.. ikot mood la..kalo mak aku ade suruh wat keje ke..g bank ke..g amek ubat ke..ape ke..aku bngun la awl skit..tp xde la awal mcm kol 6 cmtu..mandi time subuh2 hening...isshhhhh...ishhhhhh~

    btw,awak bdk BS project ke?

    ReplyDelete
  2. wooo..best2 praktikal kt situ..
    post2 gambar opis!

    ReplyDelete