Tuesday, May 26, 2009

ni Sume Keje YAna..hauhauahua


Peraturan nak jawab tag ni ialah;
1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda..
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda..
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya






ni minah yang tag aku..die pakse aku wat mende ni..btw yana is da kelam kabut gurl..wahahaha like to pot pet pot pet similar as nenek...opss jgn mrh yer kak yana..kte kan besh fwen..ahah pape pun lov u la kak..


1) im a student at UNITEN..perlu ke gtaw ni??lantak ah..huhu

2) a little bit miss kt sumone..name cannot be state here..

3) like to merayau-rayau even sesorang diri..

4) now doing my internship kt Majlis Perbandaran Manjung..caya lah tmpt ni..howt abes..

5) planning nak bli hp bru tp xde duit..sape2 leh derma??kontek sy eh..

6) suke membeli dan kenkadang rase tanak blah dr shopping mall tu..but lame dh xg shopping..bosan la duit xde kawan pun xde nak g shopping..

7) mengalami fenomena yg pelik sbb dh 2x aku bli sua wane itam..kompem ilang..aku xtaw la jin mane ske amik suar aku yg wane itam..yg aku tau sape amik suar itam aku..aku sumpah perot die boncet pastu meletop kuar sume2..puas ati aku!!

8) lately ni asyik kena selsema n demam je..antibody xkuat la..makkkkk nak scout emulsion!!!!!

9) ape g eh??haa sy sedang merindui kekawan sy yg kesemua nya sgt otai..cth name:dalila,hana,aniza,yana,eza,anies,aizat,amat,bob,cuhail,anas sume2 la..kang penuh lak 1 page aku tulis name..

10) i luv myself..tq..

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda..

jawapannyer..sume yg yana tag,aku tag..hauhauhaua


















5 comments:

  1. hoit!

    hahahahhha..gelak guling2 aku ..tapi kena tahan gelak sbb bos ada..tapi urat tekak aku rs dh nk terputus gelak sbb tgh tahan..

    hahahahhaha..kan ke aku nk jadi cm abg nas ketaq melodi..knalah potpot..

    p/s : aku sokong gile kau nk bli hp baru..belilah weh..hp kau tu dh nazak je aku tgk..nnt aku teman kau g bli..iphone ek? ke blackberry?

    ReplyDelete
  2. iphone ke blackberry ke aku tanak..aku nak creanberries..zommbiii..hauhauah

    ReplyDelete
  3. alah..kau kan kaya..belilah blackberry, bolelah aku pinjm slalu..hauhauahuaua

    ReplyDelete
  4. mmg..aku kan org kaya..sbb aku ske mkn roti ngan kaya..wakakakaka

    ReplyDelete