Tuesday, August 25, 2009

DA LAST..

mlm td dpt 1 miss called..tgk2 no hurmm sgt tekejot..no DIA..then try kol balik tp die xjwb..emmm try msg then ckp kt die..'pesal miskol?org kol lik xjwb lak'..tbe2 masuk msg dr die bunyik 'SORI'..aku bls 'dunia akhirat org xkan maapkan'..ermmm tros nanges..bodo nye la..pesal nk kena nanges sbb die lg??plizz la kuatkan aku..tiap2 ari aku berdoa cmtu..then tbe2 die msg tnye pekaba sume la..aku tanak reply tp aku rase nk jgk reply..smpai la 1 tahap aku tnye die..'ble nak betunang'..die jwb '24hb 9 ni'..Ya Allah senak gler perot aku dgr..tp ape pun aku tahan jgk diri jgn nanges..die ckp die dh bole syg ppuan tu..DIE DH BOLE SYG PPUAN TU..sekejap gler die leh senang2 syg kt org..plg derita nk dgr die ckp bulan 3 ni dh nak kawin tros..adoii sabar je la..xpela ble pkr balik..maybe tuhan tanak aku jdkan ngan die anak derhaka..kalo kawin tp mak xrestu..smpai ble2 pun xbahagia kan??ble aku pkr mende tu..bru aku lega..xpela..aku dh mls nak pkr n aku nk cube tok xbepikir mende tu..hrp2 die bahagia walaupun aku xkan penah doakan die bahagia..aku xbedendam tp itu kenyataan..kt mlt leh ckp tp ati xleh nak tipu..ssh kan??

No comments:

Post a Comment