Friday, October 2, 2009

neu promise i guess!!

from dis moment..sy berjanji utk tidak mudah terpedaya dgn org sekeliling sy..ini adalah janji sy..kali ini sy tidak akan skali2 senang pecaya ngan org dh..sgt2 serik!!mereka2 ini slalu nye bermulut manis tp sbenar nye sgt jahat..xpe2 sy mungkin xsedar mende ni tp slalu la ingat yer org2 di lua sane..tuhan sntiasa mengawasi kite..oleh itu ngat slalu..skang ni tuhan balas sgala perbuatan kite dlm sekelip mata je..jgn bongkak dgn ape yg kite ade sbb skejap je tuhan boleh tarik sume tu..pada sape2 yg penah tepikir nak hancurkan relationship org tu..bawak2 la bepikir dlu b4 anda wat keputusan muktamad nak troskan jgk niat jahat tu..xkemana pun ending nyer..kalo xkena kt diri sndiri..kena kt anak cucu..mau ke??sy tidak bersalah n tidak penah skali2 bepikir utk wat slh cume kekadang manusia lupa ngan ape yg die wat..oleh itu mulai ari ini sy sudah tidak mau memikirkan mende2 yg berkaitan dgn relationship..pegi mampos dgn sume itu kerana sy boleh idup dgn girang nya tatkala ini di samping kwn2 sy yg senget benget ini..walaupun kami begini tp kami tidak penah melukakan ati pihak2 di luar sane kerana sy tau mende2 begitu sgt jahat utk dilakukan..mulai ari ini sy mau bangkit dr kesilapan lalu n tidak akan mengulangi lg pekara2 yg boleh membengongkan otak sy..otak sy pd waktu ini telah disetkan utk blaja smpai grade..so mission sy kali ini hanya 1 iaitu abeskan stdy dan grade!!waaaaaaaaaaaaaaaaaaa jgn kacau aku lg otherwiswe aku tembak ko pakai peluru berpandu!!ko nak??ape tah aku merepek tp ni la yg ade dlm otak aku sejak 2 ari ni..ko bley blah sbb aku bole idup sndiri even ko xde..pegi mampos!!byeeee

4 comments:

  1. takotnye.. irma jgn tembak aku pkai peluru berpandu. ..ko nk kaple ngn sape pn g la..aku x kaco dh.. ngn abg skinny? ngn adi? amek2.. aku stay single xpe...

    ReplyDelete
  2. hahahaha..tp kite nak kapel ngan org yg dalila ske..mane2 laki yg dalila ske..yg tu la kte nak..haha

    ReplyDelete
  3. erkk..Irma kena pecaya jugak sikit-sikit kat orang lain..

    cthnye..kalau Irma dah jadi bos..CEO ke..mcm mana Irma nk serah tugas kalau tak percaya kat anak buah..Irma nak keja sorang diri ke..Irma nak keja sampai lewat malam??? nk ke Irma?..nanti Irma taleh makan..bila tak makan..Irma sakit pewot..gastrikk..nanti Irma muntah2..pastu Irma kurus..bila kurus kawan2 jeles...


    huahahuahauhauhauhauhauhauhauha

    ReplyDelete
  4. yang tang kurus tuh....irma sggp trime..irma xkesah..bia irma wat diri..leave me alone!!!!!

    ReplyDelete