Sunday, November 29, 2009

Adik Ku AdIk Ku..

Last monday adik aku yg agak2 mereng ni merewang2 nek kete nak g kuala kangsar..die ni mmg gler sket wak kete..die wat jalan tu mcm bapak aku de share ngan JKR je..die ikot jalan lame yg xgune higway tu..jalan tu mmg agak seram gak la sbb jarang org lalu..slalu yg lalu tu org2 kg yg dok sane tu pun kg die leh kire je bape umah yg ade..adik aku yg bajet macho ni wak kete mcm haram laju..die bajet die nak jd pelapis formula 1 la kot nnti..dh la gune kete bapak aku..otw die nak g tu tbe2 time die tgh drive tu de tenggiling melintas xbg isyarat..yela tmpt tu pun mane de lampu isyarat kan..disebabkan adik aku ni xabes lg blaja tok masuk formula 1..so ape lg kete pun terbabas masuk gaung..mmg terbaek gler la gaung tu bapak dlm lak bapak aku cite..nsb baik la gaung tu rumput je xde batu2 besar ke air ke..kalo x aku pun xtau la ape cite ngan dak ni..n nsb baik jgk la die pakai seatbelt kan..so pale die je la terhentak kt cermin..tu pun dh tmbh sewel dh aku tgk adik aku ni..ish die ni mmg slalu mengecut perotkan mak bapak aku..time die kol bapak aku die masuk gaung..bapak aku dh pening dh rase mcm betol ke die yg tepon sndiri ckp die masuk gaung??wakakakaka kelakar..mak aku lak tros nek darah tggi dgr bapak aku ckp cmtu..haih dak ni mmg pelik..tp pape pun nsb baik la kan die slamat walaupun tayar kete tu dh kt atas..pandai lak die kua dr kete tu kan..abes kete bapak aku cermin pecah..pintu depan dh xleh gune dh..memacam la lg..mmg bapak aku kena sedekah kt cina pomen tu la kan suh repair kete tu..tp xpela bia la kete tu trok pun yg penting adik aku sihat walafiat..kalo x lg trok aku kena jage die kt spital..kalo spital tu de astro ok jgk..wakakakakakaka

No comments:

Post a Comment