Tuesday, February 2, 2010

MaSa BeRlaLu DaN TeRuS BerLaLu

mggu ni mggu petama pas cuti midsem slame smggu..tik tok tik tok tgk2 dh stengah sem dh aku lepaskan..ape kejayaan yg aku wat tok stengah sem tu??bnyk sgt..kejayaan dlm ponteng kelas,dtg lmbt kt klas,dan juga tidak mengstadykan diri di umah..waaaa ape la nak jd ni..dis is da last sem but im still not change at all..haiyak when i can act like an adult??dok berjoli je sane sini..dh la arini bru balik uniten....balik2 g klas dr ct..pastu dtg kul 315..masuk2 dr ct ceramah sekumpulan student yg ske suki aje nak masuk klas lmbt smbil melenggangkan diri..haha adoiii rase nak cepuk diri sndiri..sori dr ct..we never do it again!!promise!!pastu dh abes klas sebuk lak kua duit g bayar duit tok gradnite..rabak poketku!!haih duit duit..mane2 pun duit..pastu g la mkn kt blakang admin..mak oiii sup die pedas nak mampos!!skt perot aku smpai skang..pedih dol...help me!!cmne weh nak ilangkan pedih perot ni??ish2 rasenye xleh nak fokus stdy tok ikm mlm niadoiii..ari makin ari makin beganti..mmg btol la lagu muse tu time is running out..dlu aku ngat die sesaje je bg tajuk lagu cmtu..rupenye mmg btol2 mase itu berkejaran lari meninggalkan kita yg alpa..ceeewahhh ayat mcm belacan!!kini sy di dalam keadaan serabut semula mengenang projek aku yg tegendala..makhluk mane la yg sudi nak tlg aku wat projek ni..menanges sndirian la aku stiap kali teserempak ngan miss june..dh la td nmpk die time mkn!!rase nak tesembur makanan aku tgk muka die..hoi mak oiiii nitemare sggh la jmpe die tuh..waaaa mmg slh aku sbb xsiapkan projek tp aku xreti wat!!bukan sengaja..ish2..dh la nak bace buku..merepek je blog ni..blah!!

No comments:

Post a Comment