Sunday, February 20, 2011

I DuN KnOw

saya tau saya xperlu berharap sbb saya tau mmg xde harapan..tp ati saya ni degil still rase nak mengharap..IRMA..die sudah tiada..walau die dtg skali pun die bkn yg dulu..die dh ade die n die..kalo die btol2 jujur die xkan wat saya cmni..tp nape die dtg kt saya mcm die dtg awal2 kt saya dulu?saya sgt keliru n btol2 dlm keadaan separuh gler..tlg kembalikan diri saya yg lame..diri seorang ppuan yg kuat walau ape pun jadi..saya dh xkenal diri saya sndiri..kekadang saya rase nak slhkan die sbb wat saya cmni..tp diri saya sndiri pun xkuat..saya kalah ngan hasutan syaitan..saya xtrime dugaan yg tuhan bg ni sebagai satu ujian tok saya kembali slalu mengingati tuhan..subhanallah..saya perlukan 1 kehidupan baru utk saya memulakan semuanya balik..saya perlu kuat tok hadapi ni sume..1 ari nnti die akan btol2 tinggalkan saya..saya mmg takot tok trime kenyataan tesebut tp itulah hakikat yg saya perlu trime..saya perlu besedia tok menghadapinya awal2 lg..bkn bler benda dh berlaku bru saya nak pkr cara mengatasinya..saya xtau nak mengadu kt sape n saya tau xde sape leh paham pe yg saya rase..cume 1 je saya harap..saya mahukan kekuatan tok diri saya..saya xperlu nanges tiap2 ari tok kenangkan mende2 cmni..saya sgt lemah tp saya tanak kelemahan ni yg makan diri saya..saya xtau ape yg saya perlu..yg saya tau skang ni saya perlu bangun..bangun dr kesedihan ni..mungkin 1 ari nnti bler saya dh kuat saya perlu bgn dptkan ape yg die dh amik dr saya..tp saya xkan mampu kalo skang pun saya xkuat..saya msti kuat!!walau die pegi dr saya..saya msti kuat..sbb 1 ari nnti keadilan akan berpihak pd saya insyaAllah..saya xpenah bedendam dgn sape2 n saya xkan penah ade rasa begitu..cume saya perlukan sesuatu yg ilang dr dlm diri saya..itu je..semoga saya betambah kuat..

No comments:

Post a Comment