Saturday, January 17, 2009

Budak Kecil YanG dh BesaR

dak kecik di atas ni dh semakin membesar..sgt comel wlaupun die sgt la kuat nanges..now dh 5 bulan tp berat die dh mcm org nak dkt staun kot..dlu mase time die bru kua dr perot mak die berat die xsmpai 3kg pun..skang sgt2 membesar..sgt2 kagum ngan badan die yg senang meregang mcm getah..wakakakaka tu ayat kakak aku..
kakni: ko prasan x alin tu dh gemok..dlu time mule2 kte tgk die badan die kecik je..panjang die
smpai lengan kite je
..
aku : yeler..dah mak die bg menom susu bnyk..beso ler diee...
kakni: kakni rase sbb badan die mcm getah sbb tu senang meregang..ko tgk die nyer lengan dh
mcm ruas tebu..kan?

aku : ape nye pendapatan laa die ni...xmasuk akal lngsng laaa..cannot go(smbil wat2 tgk tv mls
nak layan org kuat imaginasi nih)..giler tol..de ke cmpur getah..

-kejadian ni belaku kt umah di ruang tamu behadapan ngan tv-

btw she is a little angel for my family..name die nor amalina fadlina tp pggl alin je sbb pnjng sgt belit2 lidah nak sebut name die..rindu plak tbe2 kt die..waaaaaa nak balik kg nih..xsbr nk cuti..hikhik walaupun mggu lps bru je balik..wakakakaka

3 comments:

  1. betul lahh..dah besar..dulu kecik je..habih la ko Irma..terjejas la ko kalau dier lagi besar dari ko..

    ReplyDelete
  2. hahhaha..

    tpkan..comel die sama macam aku lah irma...hurm, perasan tak kau?

    ReplyDelete
  3. tak...comel die mcm aku..korng perasan x? jgn nk berselindung d balik kenyataan

    ReplyDelete