Tuesday, January 20, 2009

saya rindu nenek saya..

tbe2 rase mcm rindu plak kt nenek aku nih..ni laa org plng lame tggl ngan aku..xsilap aku dh nk masuk 7 bulan die meninggal n tbe2 arini rase mcm nak tgk gmbr die..kalo die idup lg aku nak ckp kt die aku mintak maap sbb time dedulu aku degil xdgr ckp die..wat dunno je ble die stat ceramah ugama ngan aku..mase belalu cpt sgt smpai xsedar lak org yg aku syg makin ramai yg dh tgglkan aku..trase mcm jiwang tp tu mmg kenyataan dlm idup aku..tp aku sgt2 puas ati sbb 3 min b4 die meninggal,aku sempat sudukan air kt mlt die..haih sgt2 sad moment bg aku..btw aku ttp syg nenek aku sbb die such a strong woman in da world..smoga die bahagia kt sane..amin


time nih aku,kakak aku,adik aku,abg aku n ayah aku tgh bergotong royong menjadi penanam batu nesan..haha time gler mmg sume leh jd..

2 comments:

  1. alahai...sweetnye ko ni..wpun ko ni otai..tp ati sensitip jgak..ni ke citer yg ko suruh aku bace ni? mane gmbr cameron diaz?

    ReplyDelete