Wednesday, June 3, 2009

MenOnTon WaYaNg..

semalam aku,kak fiza ngan zati dh planned nak g tgk wayang mlm nnti..maklum laa remaja2 zaman skang mmg suke kua mlm..wahahahaha so dlm kul 8.30 kitorang pun gerak.(8.30 ke???)p/s: sowi yer kenkawan aku tetido sedar2 dh kul 8..hehe pastu aku pun mcm lipas kudung besiap bagai nak rak..sambil2 tu alamak kena kemas skit umah sbb mlm ni kak fiza nak tido sini..kang kompem die membebel kutuk aku pemalas..mcm la aku xkenal kak fiza tu..huhu..then pas je siap sume aku pun pe lg pecut kete tahap gaban g amik kak fiza ngan zati..dlm 10 min cmtu kitorang pun smpai la ke destinasi..mak aih pehal ramai mat2 mendung ni??bru aku ngat arini de cite tamil yg zati minat sgt tuh..huhu..kitorang g la crik parking yg free tp xjmpe tepakse la masuk kt tmpt bebayar..fuhh nsb baik la kan de parking betol2 depan pintu exit wayang nnti..xdelah kitorang nak berebut satg time kua..potpet2 kitorang pun nak g dh masuk kt panggung tbe tbe..woi woi woi..kitorang wat bodo je dlm ati pkr pehal mamat tu..pastu dgr lg skali woi woi bayar woi..uiksss rupenye laungan tu ditujukan tok kitorang..ape lg tekekek kekek la gelak memula bajet org nak ngorat..wahahaha abg parking ni kecoh ar stakat 2 hengget nak jerit 1 panggung dgr..jejas kecantikan tol la die ni..pastu kitorang masuk dlm bli la pop corn ngan air..perghhh ramai sggh makhluk mlm ni de yg pgg tngn pelok2 mcm2 la haih..emo + jeles lak aku..yg si zati lg kacak..ayat die bunyik begini..huh yg pgg2 tgn pelok2 tu skit g break la tu..wahahaha ayat berbaur jeles tu..aku ngan kak fiza dh gelak guling2 dh..eh dh 925 kitorang pun melangkah masuk..crik2 tmpt ddk skali eh??mcm kenal je mamat ni..lorr en.fizal rupenye..pen peg kt tmpt keje kitorang..die ngan wife die..rajin sggh die tgk wayang kan..hurmmm dh dpt tmpt duduk kitorang stat mengunyah la kan smbil tgk cite..cite ape eh?cite night at the museum 2..bley tahan la klakar cite die..ditambah ngan gelak ketawa si mamat cina depan ni..dh mcm katon..last2 kitorang bukan gelakkan cite tp gelakkan cina tu yg gelak mcm katon..huhu haih pas abes je cite tu dlm kul 11..crik lak port mkn..hurmmm at last mkn char keow tiow kt lumut..dkt ngan bistro..leh la cuci tinge dgr org karok kan..dlm kul 12 lbh kitorang pun blah..haih nsb baik la pg ni masing2 bgn awal..kalo x naya je sume xg keje..nnti kte g jenjalan g eh kwn2..hehe

No comments:

Post a Comment