Sunday, June 28, 2009

SabTu YanG HanGaT~

adik aku yg gelita..
aku ngan adik

ngan mak ngan papa

Sabtu arituh <27/6/09> aku ngan family g la tgk adik aku yg baru abes latihan kt UPNM tu..latihan tu 6 weeks b4 die masuk UPNM sebetol2 nya..kul 7 kami dh gerak dr umah paksu aku kt keramat..dlm dkt kul 8 gak la kitorang smpai sane then park kete tros nek bus yg die providekan tok g ke padang..smpai kt sane aku dh dok tecangak2 nak crik adik aku..mane la mamat sekor ni..dh la sume muka beconteng2 je..same je aku tgk sume nye..tgh2 dok jalan tu tbe2 aku tejmpe norman(kwn aku time sek dlu)..sembang kejap pastu dok kt tmpt yg disediakan..lame gak la tggu smpai dkt kul 9 bru stat..dorang wat persembahan kt medan perang..best jgk la tgk..sume makcik2 dok melatah2 ble bom letup..haha nek kelakar aku rase..pastu dh abes tu kawad lak tok sume kadet2 tu..kua dr asap lg tu..pastu dorang wat mcm2 la kt tgh2 panas tu..aku dh bepeluh2 tggu abes..dlm dkt kul 10 lbh cmtu kawad pun abes then kami pun jmpe la adik aku yg sorang tu..mmg sorang tu je pun adik yg aku ade...jmpe2 mak aihhh gelap gelita nye muka die..aku rase nak gelak tp ok la die yg pilih ni kan..dpt offer lain tamau g..so nak tanak usaha jgk la smpai nak jgk..huhu..ape pun aku sgt2 rindu jgk la kt die..walapun die ske blasah aku tp nvrmind aku halalkan stiap perbuatan die..tu la org kate..kalo dkt gado je keje..kalo jauh..merindu2 je la..pape pun gud luck tok die...we lov u adik..mmuaaxx

2 comments:

  1. hai adik..
    nama saya adik lyana..


    psssst irma..kenpe die berdiri tegak je brgmbr ni?

    ReplyDelete
  2. dik yana yer..taun depan dik yana 24 kan?wuerkkk aku pecah rahsia..haha

    pssst jgk..sbb die tentera la die bediri tegak..haha

    ReplyDelete