Thursday, December 10, 2009

MaLu

arini aku de klas dr kul 9-4..gap masing2 sejam je..so aku pun menghabiskan sisa2 mase yg ade sbb ptg ni pas klas aku nak lik perak..so aku xde la rase ngantok ke ape sbb otak aku pkr balik umah nnti aku leh tido smpai ahad..pas klas kul 4 td abg aku dtg amik aku..aku tmpang die balik perak sbb die de kursus kat kajang..so kitorang pun betolak la dr uniten..spanjang jalan dok borak2 ngumpat2 kete sbelah smpai la kt r&r tapah..perot masing2 tanak lapa lak kan..memandangkan tmpt tu xramai org..so kitorang pun decide nak g benti makan kt sane..aku ni pun kua la kete ngan prasaan nak serbu mane2 kedai mkn..aku dh aim dh nak mkn nasi lemak kerang..bestnye la rase..so aku pun g la kedai tu ngan prasaan bangga sbb aku dh dpt makanan..tayah queue lelame mcm kedai lain..pastu makan ngan abg aku..dh abes mkn aku rase nak bli gegula tok anak buah aku..ala gegula rainbow yg kalo mkn bebanyak leh rongak gg tu..tp aku kesah ape bukan aku yg mkn..wakakakakakaka..pas bli tu aku rase nak g toilet..maklum la dh mkn bnyk kena la buang..kang kena benti lak r&r lain..malas aku..aku g la kt sink nak cuci tangan betol tudung sume..tbe2 eh aku prasan cardi aku silap butang..pendek sbelah!!!!!babies!!malu bodo!!patot la org tgk aku pelik je..aku tros lari g crik abg aku..aku tnye die prasan x baju aku pendek sbelah..die tgk tros die gelak..waaa kansel hasrat nak bli buahan kt bawah tu..malu nye pasal..patot la abg kt blakang aku tu die dok tgk2 aku..aku ngat die nak ngorat aku td!!ish ni 1st time aku kena mende memalu cmni..tamo singah r&r tu dah dlm 2 3 bulan..haha
p/s:kalo lapa jgn pakai cardi..kang jd mcm aku..wakakakakakakaka(gelakkan diri sndiri!!)

6 comments:

  1. hais..kalo aku bengap blur dan cacat OKU, enko bolelah sengal-sengal ubi kayu.hahahahahha

    ReplyDelete
  2. tu la kak wati..malu..nsb baik otai..xde rase..hehe

    ReplyDelete
  3. wakakaka bankai nye yana..tp ko mmg menang..lg2 bab uncle tu betunang..hoii senak perot aku gelak..

    ReplyDelete
  4. ala gegula rainbow yg kalo mkn bebanyak leh rongak gg tu..tp aku kesah ape bukan aku yg mkn..wakakakakakaka <----tu la kurang aja lagi..anakbuah ko sumpah ko ni...ahhahahaa

    ReplyDelete
  5. hihihihik..dalila ni mcm paham je situasi kite kena sumpah..tp woii aku baik ati ko bli tok die..dr aku bli asam ke..lg pengsan dak tu..

    ReplyDelete