Thursday, December 10, 2009

sengal ubi..

aritu aku yana n eza g la sg wang..saje la kan dok bosan2 nak amik2 gmbr sume..tp time tu jalan jammed kena la slow2..biase la dh 3 org dlm kete tu mmg begegar ajela ngan prangai bankai memasing..pastu smpai la de 1 trafik lite tu..mmg lame gak la lampu merah tu..smpt la bahan kete 2 3 buah..pastu de la sorang uncle ni..dh tua mcm strok je..dok seret2 kaki die kt jalan tu..mmg kecian la jgk..aku pun ckp la..kecian tunang ko eza..dh ko tgglkan die..tros strok cmtu..time tu la lagu meet uncle husin tgh on air..aku pun ckp la ngan eza..dh betunang dh kan mamat ni..tbe2 yana ckp..bler uncle ni betunang??wakakaka bankai mmg plg bankai nye soklan la minah ni..eiy begegar tros kete ngan gelak aku n eza..geram aku ngan yana ni..bole uncle yg xlrt jalan tu die kate dh betunang..woii yana pasni ko sengal ubi lg..mmg siap ko!!pecah urat perot aku ni gelak!!!!

4 comments:

  1. demmit siap buat post psl cite ni aku ingtkan ko nk cite psl abg vietnam...lg best kalo ko cite psl abg vietnam drp cite uncle kesygan eza tu.hahahahhahahahaha

    ReplyDelete
  2. abg vietnam bia aku je tau..haha

    ReplyDelete
  3. yana mmg cmtu.. die otak die crack skit.. aku leh byng muke die tnye soklan tu kt korng..

    ReplyDelete
  4. hahaha..mmg pun wei..smpai gegar kete tu aku gelak..adoii cmne tah aku leh kenal ngan uncle tu..nak kate dok sbelah umah aku..jauh lak merayap smpai ke BB kan..

    ReplyDelete