Friday, June 11, 2010

berharap untuk menghabeskan..

saya rase saya dh sedia..tp kali ni xtau la just kt mlt je or btol2 dr ati..sy dh sgt2 rase sy xde jodoh ngan die lngsng..tp si dia yg sgt kuang aja muncul dlm idup sy mcm chipsmores slalu wat sy tepikir2 nape TUHAN dtgkan die kt saya..saya rase die ni mcm setan!!dtg cucuk2 sy ble sy dh ok n ble sy rase nak nanges tingat kt die..die ilang mcm bangang..sape bersalah dlm hal ni???semestinya saya yg sgt bahalul ini..tabaik kate diri sndiri bahalul tp dlm kejadian ni saya sgt merasakan diri saya bahalul kerana berharap kpd benda yg semestinya saya xkan dpt unless something miracle happen..tp akan terjadikan keajaiban tesebut???saya tamau terangkan sape die tp kwn2 saya msti dpt agak sapekah die..kekadang ble die msg..sy rase bahagia sgt n tbe2 saya tesentak n tesedar yg sy tgh dipermain2kan org org yg xbertanggungjwb...die mmg sgt dayus n saya xsangka saya bole becinta ngan lelaki sedayus die 1 mase dlu..nape TUHAN xbg balasan kt die eh ats sume die penah wat kt dunia ni???nape die asyik dpt yg elok2 walaupun die xbagus n xde pape yg special pun tentang die tp die dpt ape yg die idamkan pas die tgglkan sy tekontang kanting sorang2 tok sembuh balik..agak2 1 ari nnti die dpt x blsn tu sume????ke die akan seronok smpai bler smpai die mati???n saya akan sntiasa tekenang n sedey atas perbuatan die kt sy slame sy becinta ngan die..mcm tu ke???tah la saya sgt konpius ngan diri sy sndiri..smpai skang sy slalu hoping yg saya tgh bermimpi n 1 day nnti saya bgn n sume ni xpenah jd pd diri saya..bole x jd cmtu??bole x!!!!!!!

4 comments:

  1. yer saya tgh kuat ni ilinadia..kite same2 kuat oke..

    ReplyDelete
  2. i love u irma. Allah uji kite sbb Dia tau kite bole lalui ujian ni. kalo Dia taw ko x mampu, Dia xkan uji..

    uji rashid.
    perghaku ke yg taip ni?demit. mmg aku yg taip.! hahahahaaa

    ReplyDelete
  3. hahahahaha...i luv u too..kekadang rase nak nanges..nsb uji rashid bg ayat2 begitu..

    ReplyDelete