Sunday, June 27, 2010

SeaRcHinG

its been 1 week n i passing all the days wif a good plan..haha sume bejalan lancar eventhough kekadang tangan ni rase ringan je nak nyepak2 dak2 ni..ssh kan nak senangkan ati org..n skang ni bru aku realize yg sshnye nak menyekolahkan org tok jd manusia..pas sorang2 aku kena jerit kt tinge baru la gerak otak dorang nak bepikir..haih sabar2..arini sgt la panas ati aku ble masuk2 klas je dr 20 students only 5 of them just done my work..i gave da work bout last wednesday n they actually have 5 days to settle up all dats..xssh mane pun just wat karangan yg points2 nye already been given..mmg best jd budak sek skang ni..org aja sebijik2 rather than kite yg dlu kena ngadap sebijik sebijik buku tok crik good essay..adoyaii geram2..xpe2..lg degil dorang lg aku nak bg bnyk lg keje..hahahahahahaha gelak jahat..btw teaching is fun..but being a student not a good position for me..hahaha sbb dlu aku pun degil gak tp degil aku still wat keje yer!!

No comments:

Post a Comment