Sunday, July 4, 2010

BFF

sabtu lepas even abes sek kul 1 n smpai umah kul 3 but aku still nak gak hang out ngan BFF aku NOOR SYUHADA..kul 5 aku gerak dr bt gajah n pecut g parit..amik my mom dr sek n tros pecot g ipoh..g jusco..potpet nye potpet eh tau2 dh masuk magrib dh..ish cpt la plak kan..g la semayang dlu..time2 semayang mcm aku kenal minah yg dok pandang aku semacam tu..rupe2nye eija..hampeh tol..die bole lak tepikir yg die akan jmpe aku kt ipoh arini..haha instinct kuat tol..so sembang2 la kan..pastu bru la dpt tau yg aritu de SUA RASA kt stadium ipoh..waaaah meriah ni!!so aku pun g la ngan syuhada..menyelit2 tepi2 org ngan parking jauh nak mampos..siap kena melintas jalan berkilo2 meter..adoyai mmg thrill la kan...tp xpe skali skala..smpai la kul 10 bru la kitorang begerak balik umah..anta syuhada dlu then bru aku balik..almost 11 lbh bru la smpai umah..haih dh lame xkua balik mlm ni..rase mcm sgt la kepenatan..tp xpe yg penting dh lame xjmpe syuhada n bnyk gak la cite kua kan..hopefully she get well soon n can get better life after dis..same2 la aku berdoa tok kite bedua yer..rezeki tu ade kt mane2 kan weh..kompem..nnti kite plan lain lak..xpun plan crik keje same2..haha

No comments:

Post a Comment