Wednesday, July 28, 2010

brengset je!!haha

aku nak cite jgk..nak gelak pun ade..xjd mrh tros aku ble kena buli ngan dak2 ni..haha
mase day 1st aku ngaja kt sek ni aku wat la ice breaking ngan dak2 klas..so dorang tnye la soklan cepumas..teacher de pakwe?so jawapan aku for sure la xde kan sbb nye xbaik tipu kan..xde ckp xde..jgn pusing2..haha pastu aku pun ckp la emmm i dun hav bf pun..so dorang tnye..what kind of man dats u prefer??aku pun jwb..not too handsome la..becoz kang kena steal lak..simple2 one is enuf..dorang pun ooooooooooo je la..

1 WEEK AFTER THAT....

aku kena kemas dewan sbb nye de teknik menjawab soklan..aku pun ajak la dak2 ni tlg kemas dewan..time tu lak de la pakcik tukang kebun lalu then aku pun tego la pakcik....pekabar blablabla sume..pastu tbe2..

anak murid hampeh:teacher..emmmm nak no tepon bole??
aku:wut for???
anak murid hampeh:emmmm pakcik tukang kebun nak..
aku:wut??awak jgn mengada eh..ckp btol2..
anak murid hampeh:teacher pliz la....aritu teacher kate tanak yg ensem2..xckp buruk lg ke muka pakcik tukang kebun tu teacher smpai teacher tanak??
aku:tupai!!!!!!!!!!!(name die tupai)siap awak!!

dak tu tros lari dgr aku jerit..nsb xgegar 1 dewan tuh..adoyai nak mrh xjd..aku gelak rase nak guling..warghhh hampeh tol!!

No comments:

Post a Comment