Monday, August 2, 2010

BerKaRoK..

2 ari ni itu la keje aku..berkarok..berkarok..berkarok.. tok mengilangkan sume ketensenan yg melanda diri..walaupun sore sumbang tp aku duli hape..aku ttp nak menyumbangkan beberapa lagu jgk..ahad aritu g karok ngan k.buzz n k.fatin wif yaya olso..mmg terbaek 2 jam melalak smpai kering tekak..tp ttp maintain..tp gmbr xde la xsmpt nak amik..then mlm td zatiey wat gler die ajak aku kua tgh2 mlm..nsb baik otak aku pun 2x5 mereng mcm die..aku redah jgk la..15 mins aku tecongok nunggu makcik howt sorang ni..hahahahahah g lepak mkn kfc kt lumut ngumpat2..dlm dkt kul 11 lbh tu gerak g karok kt tepi giant..silap2 org tu tau aku dtg tiap2 ari kt sane..adoyai lantak la jnji bahagia..pape pun timekaseh kt mat karok tu sbb bg extra time..melalak bagai aku ngan zatiey smpai telebih mase..n pada mamat bengong yg xreti prosedur karok..korang ni mmg hampeh..karok wat cara karok bai..tayah nak ketok2 bilik org!!kang slipar nek atas pale!!Huh!!disloike!!pape pun 2 ari ni mmg besh!!

No comments:

Post a Comment