Tuesday, August 24, 2010

KaLi iNi..

sedar xsedar rupenye dh hampir stengah bulan kite berpose kan..n tanpa aku sedar jgk rupenye dis is the 1st time aku berpose penuh di perak..waaaa last aku pose kt umah time aku form 5 tp time tu pun senak2 perot sbb tgh exam spm..tp tu la namenye manusia kan..xpenah la rase puas..bler dh dok kt umah rase mcm nak dok ngan kwn2 lak kt uniten..yela kt umah ni sape je yg ade..kekadang mkn skit je pun dh kenyang xexcited mcm ngan kwn2..waaaaaaaaaaaaaa sbena benanyer sgt la merindui kwn2..dats da main reason..tp ape pun rase bulan ramadhan kali ni lebih bermakna sbb sempat nak berteraweh n smpt jgk la dgr tazkirah2 ramadhan..harap2 kali ni bukan ramadhan terakhir aku..fuhhh bnyk lg dosa2 ni yg xterampun lg..raya yg semakin menjelma ni lg la wat aku runsing..baju raya tidak dibeli lg..aiyokk mau baju raya peliz peliz...xsempat2 nak g survey baru raya..kang mau aku pakai baju taun lepas plak kang..hahahahaha tp xpe ramai kwn2 lain yg still xbli lg so aku xdela loser sgt seakan2 xde baju raya langsung..hahahahahahaha gler!!dah2 nak g jage dak2 exam kt dewan..mau aku tido ni ngadap budak2 ni..haha

No comments:

Post a Comment